ترمیم مو به روشzero

 

بهترین و مناسب ترین روش ترمیم مو در دنیا ترمیم مو به روش zero است این روش تنها در مرکز تخصصی موی الگانت اجرا میشود.

در ترمیم مو به روش  zero دیگر احتیاجی به بانک موی شخص نیست و از بانک موی 100درصد طبیعی (موی انسانی)مرکز تخصصی موی الگانت استفاده میشود .

در جلسه ی مشاوره جنس،رنگ و حالت موهای شما آنالیز میشود و طبق موهای شما پروتز  شما انتخاب میشود .  اگر شما دوست داشته باشید میتوانید رنگ و جنس پروتز مو را  خودتان انتخاب کنید که ما معمولا برای آقایان این توصیه را نمیکنیم و پیشنهاد میدهیم برای طبیعی جلوه دادن از جنس موهای خود را انتخاب کنند. بانک موی مرکز تخصصی الگانت کاملا طبیعی بوده و شما میتوانید پروتز را رنگ کنید ،سشوار بکشید و با انواع حالت دهنده ها به پروتز موی  خود حالت دهید و نگران هیچ چیز نباشید.

ترمیم مو به روش zero در یک جلسه انجام میشود و شما بلافاصله بعد از انجام ترمیم مو به روش zero شما میتوانید همانند یک شخص عادی زندگی کنید و و هیچ ممانعتی برای فعالیت های روزانه شما ازجمله استحمام کردن ،ورزش کردن و ...را ندارد .

بعضی از افراد زمانی که به مرکز تخصصی موی الگانت مراجعه میکنند و میخواهند ترمیم مو انجام دهند مدام نگران این هستند که خط رویش موهایشان طبیعی باشد ؛تا کسی متوجه موهای ترمیمی آن ها نشود .ما این تضمین را به شما میدهیم که در ترمیم مو به روش zeroخط رویش موهای شما بسیار طبیعی است .نه تنها خط رویش بلکه کف سر شما هم چیزی مشخص نیست .زیرا شبکه ای که موها روی آن بافته میشود از یک لایه شبیه سازی شده ی پوست سر انسان است و حتی اگر کسی از بالا به سر شما نگاه کند و یا دست روی سر شما بکشد نمیتواند متوجه موهای ترمیم شده شما بشود .

(شما میتوانید با خیال آسوده زیبایی خود را به ما بسپارید)